Post by crosacbicalllich on Feb 6, 2022 0:37:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Curse of Aros - MMORPG 2022 version ▞▞▞
det er et temmelig godt spil, men ikke perfekt, spillet styrter ned på mig fra tid til anden, men alt i alt er resten ret sejt ligesom ideen og alt et fedt spil.
Sjovt og enkelt slibespil. Jeg håber, at der snart vil blive tilføjet større opdateringer.
Jeg har ventet i flere måneder på undervisningen, men har stadig ikke...
Jeg elsker dette spil så meget, det er så godt, men jeg mistede mit bat-kæledyr, da jeg af en eller anden grund gik afk
Jeg hader det lidt, en magisk opdatering er stadig ikke på spillet 😠
Det er et fantastisk spil med stort potentiale, men når jeg spiller spillet med en konto og logger på igen, vil det ikke lade mig, at skærmen bare bliver mørk, andet end det fantastiske spil fantastiske system tilføjer en lille smule mere til at forbedre håndværk og smelte madlavning det vil være # 1 mobil mmorpg "ps. Hvis du kunne tilføje et udvælgelsessystem som hvis en drik og en hjelm oven på hinanden, kan du vælge om du vil have roret eller en drik, det er fantastisk" elsker spillet!!!
Nyder dette spil meget! Jeg foreslår en indstilling for at slukke for blodet. Det er et fantastisk spil med masser at lave!
Ikke færdigt klart, men giv det ekstra tid, det bliver fint
den eneste grund til at jeg giver den 3 stjerner er fordi jeg er lvl 38 nu og jeg er ret sikker på at jeg er i samme klasse som alle andre eller måske mangler jeg noget idk. bortset fra det, og da det er nyt, er der et stort potentiale for at være en masse sjov for et mobilspil. Jeg nyder det virkelig nu
Lidt ligesom dette spil for at underholde mig selv for spyd tid. Men på grund af mangel på mere kortområde og sandhed af monstre efter nogen tid er det ved at kede sig at spille sådan. Tilføj enten nyt kortområde eller tilføj nye monstre sammen med nogle Don Jon, så er det mere som et fornøjelig gameplay.
Jeg kan godt lide spillet, jeg giver det bare en lav vurdering, fordi jeg halter så dårligt, og jeg prøvede at very *friendly* personte mig til igen og endda slette det og downloade det igen, men stadig halter dårligt, jeg tjekkede mit wifi, det har fremragende wifi idk hvad der er galt, men reparer venligst mit spil! Jeg elsker også den nye opdatering!!!
Elsker spillet. Der er stadig nogle fejl, der skal rettes, for det meste når du logger ind, men alt i alt stadig et fantastisk spil. Fortsæt det gode arbejde
Dette spil er fantastisk, lige hvad jeg leder efter i en MMORPG dette spil er sjovt unikt og grindy
det er et fedt spil, forståelsen og konceptet er godt forberedt, jeg kan lide endnu mere, fordi det minder om de spil, jeg brugte til at spille på gba, da jeg var barn, kan lide det mere, hvis du kan tilføje klasser til karaktererne og skabe og very *friendly* personte sig til guild ting og det hele, hvis I læser dette, så prøv det👌
Jeg ville have givet dette 5 stjerner, hvis dråberne var mere almindelige fra chefer, fordi de er så svære at få, selvom du dræber chefen mange gange, er det kun folk på højt niveau, der kan dyrke bosserne for at få dråberne
Spillet ser ud som kedeligt, fordi alle spillere er pro shard kan ikke tjenes og er kompliceret
Curse of Aros - MMORPG பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் epl
Frafaldsraterne er ekstremt lave. Ingen historie at tale om, indholdet er sparsomt; du bruger det meste af din tid på at dræbe mobs, der har skiftet paller. Stat point hjælper ikke - f.eks. på niveau 67 giver niveau 49 mobs stadig betydelig skade på dig, hvilket tvinger dig til at bruge potions (som også er svære at dyrke). Nulåååå stjerner.
Har problemer med Google-login på spillets startskærm.
Denne julebegivenhed er en absolut joke. Du vil stå der og vente på, at noget gyder, bare for at få en tilfældig fyr, der kommer rundt om hjørnet og på en eller anden måde rammer den, så du bliver siddende der tomhændet. Det er overfyldt og umuligt at dræbe noget.
Spillet er anstændigt, men grinden er alt for meget til jobs og ville ønske, at der er flere typer udstyr og fangehuller til mellemniveau
Jeg vil gerne påpege, at joysticket rangr til at flytte i spillet er for lille og forhindrer mig i at bevæge mig korrekt, og jeg bliver ved med at klikke på chatboksen. i spillet HUD ) fantastisk spil generelt
HELT SERIØST? SPILLET ER SEJT OG SJOVT, MEN DA JEG OPDAGDE AT DEN KNÆSTE ISFLATGERMULE OG JEG PLYVER 3X AF DET, KAN DU IKKE SLIPPE DET OG SÆLGE DET SÅ DET ENESTE DU KAN GØRE ER AT GENOPLEVE DET, OG DET KOSTE 25K GULD SÅ DET GÅR INSTANT 75 . JØS!!! IM SLIPPER DETTE SPIL.
Prøv venligst dette spil. Det er fantastisk, nok den bedste rpg, jeg nogensinde har spillet på mobil. Jeg kan ikke vente med at se fremtidigt indhold
Hvad fanden, der lavede dette nu, er at logge ind og logge ind, rette dette log ind, ellers vil jeg 1 stjerne det
Nej. Opdater 👎 Opdater bare spillet, dets alder, du tager for at tilføje noget nyt
Spillet er dårlig årsag til grafikken, jeg kan ikke spille. Jeg ser kun brugerfladen, jeg kan ikke se sprites og kortet. Jeg spillede dette spil før, det voksede bedre, så giv den gamle grafik tilbage.
Vidste, at der er så mange mennesker, der spiller dette spil..
Jeg kan tilsyneladende ikke skrive ting. Jeg har ikke logget ind i omkring 3 måneder, :v
Dette har været en god start på et spil, der tager mig tilbage til min barndom med at spille på håndholdte. Ja, det føles som en udgivelse med tidlig adgang lige nu på grund af den begrænsede kamp og minimal karakterudvikling. Elsker inkorporeringen af et håndværkssystem og kan ikke vente på fremtidige opdateringer
Ingen mulighed for en kvindelig karakter. Det ville være rart at have lige repræsentation i spil nu.
Home Design: House Decor Makeover معمایی lbfu
For mange giftige spillere. For få servere, hvor hovedområderne ikke er ekstremt overfyldte. Kæmper konstant om boss-spots eller malme/osv. Anstændigt time kill, men absolut ikke noget at synke dine penge i. Du kan ikke se dette spil gå nogen steder med kun sværd og gerne 3 færdigheder. Samlet 1 stjerne kedeligt spil.
Indtil videre har spillet været meget sjovt, men jeg og mange andre mennesker har et problem med at komme i gang, der skal være en form for introduktion, jeg ser konstant folk spørger, hvordan man får en økse, og ingen bryder sig om at vide det.
Jeg bedømmer 4-stjernet dette spil, fordi jeg kan lide at spille og er afhængig af at spille og sjovt, men min hovedkonto er fejl ved at logge ind og siger, at håndtryksfejl, ret denne fejl eller fejl på min hovedkonto, jeg kan ikke spille min hovedkonto på grund af denne fejl og fejl...Og venligst ret forsinkelsen i enhver verden for en bedre fremtid for spillere som mig og alle andre...Ret venligst min hovedkonto Navn:norchie...Svar hurtigere på min anmodningsskaber.. tak
Forfærdelig. Spillet er nærmest uspilleligt. Forsinkelsen er uvirkelig, jeg aner ikke, hvad jeg laver, og det, da jeg ENDELIG fandt ud af, hvordan også SE, fordi der er så mange mennesker, at deres navne tilstopper skærmen, indtil du finder ud af, hvordan du deaktiverer den, tog det 3 minutter for dræb et simpelt flagermus, fordi forsinkelsen var rædselsvækkende. Afinstalleret.
Det er en god mmorpg, det er alt, hvad jeg har at sige
Ja, stadig beta tror jeg.. Og har så mange problemer, får spilleren til at holde sig travlt, træt og spilde tid hele tiden.. Hvorfor ikke lade spilleren tjekke missionen selv i kamp.. Jeg er træt, gå tilbage til byen bare fordi vil tjekke missionen..
Spillet er fantastisk, gården, fællesskabet... Det, jeg bare er skuffet over, er, at jeg ikke kan logge ind, selvom jeg geninstallerer appen eller trykker på tilmeld dig med google-knappen 5 gange, men jeg er i stand til at spille det før. Jeg bruger Samsung A10. Løs venligst dette problem
Bedste mobilspil, jeg har spillet indtil videre, hvis du leder efter et spil, hvor du kan bruge timer og timer, så er du på det rigtige sted.
Noice spil meget venlige mennesker, og jeg vil gerne foreslå, opret servere til engelsk og andre lande, tilføj nogle unikke færdigheder, da det er lidt kedeligt, men alt i alt er det godt et lille mb spil, der er værd at spille
Jeg har ikke fundet ud af hele spillet endnu, men det minder mig lidt om runescape, og det er meget bedre end rucoy online, alt hvad jeg foreslår er at tilføje en slags auktionshus, der forbinder til alle dine servere, så folk kan købe og sælge i stedet for at alle spammer chatten og prøver at købe og sælge ting.
Dette spil indtil videre har jeg måske spillet 2 timer i alt, måske ikke engang, at jeg allerede er lvl 20 og har ikke forladt det første sted, hvor du starter med at kæmpe mod flagermus lvl 1, jeg har det sjovt, men for mig tror jeg, at det burde være sværere at vokse niveauer. At kæmpe mod lvl1-flagermus og udjævne så hurtigt, føler jeg, at der ikke er nogen udfordring. Måske går jeg glip af noget, da jeg ikke har forladt det, hvor du starter, selvfølgelig er jeg, men jeg føler ikke nogen udfordring i at vokse niveauer.
Jeg har haft dette problem med et andet spil før. Dette spil er fantastisk, men det er ikke newbie-venligt. Når du kom ind i spillet, vil det automatisk bare sætte dig i verden uden at vide, hvad du skal gøre. Ville give det fem stjerner, hvis der er en tutorial om, hvad man skal gøre her. Lige nu er jeg niveau 4 og stadig forvirret.
Opdagede netop dette spil for et par dage siden og har spillet nonstop. Kontroller er nemme og sjove. Ville have givet dette 5 stjerner, men en smule irriteret f.eks. af skorpion opgaven fejl. Ret venligst!
Godt spil, men kan ikke få et æg af noget, og jeg har dræbt dyr til del!.!.
Har store problemer, spillet er meget, og det er hårdt arbejde at lave og derefter bruge spillet
Et af de bedste spil derude.. Det tager 5 minutter at lære, og jeg spiller sandsynligvis 5 timer om dagen!!!
Sjovt spil, hvis du kan lide noget grind. Masser af tilfredshed, når du gør fremskridt og et godt fællesskab. Også ingen annoncer så virkelig afslappende
Det lader mig ikke spille, jeg kan ikke vælge en e-mail at spille med, når jeg klikker på en, nulstilles den bare og fortæller mig, at jeg skal vælge igen
Godt spil. Men pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee tilføj klasser og færdigheder udover at det er meget vanedannende.
Bots og snydekoder er voldsomme! Fantastisk spil bare absolut fuld af bots og hacks og ikke sikker på, at rapporten gør noget godt. Vil ændre vurdering, hvis bots og hacks bliver reduceret meget!